Baza wiedzy POKL

BAZA WIEDZY 2 wstęp U sługi świadczone przez administrację publiczną należą do grupy usług profesjo- nalnych. Jednym z filarów profesjonalizmu jest ustawiczny rozwój wiedzy zawo- dowej, ciągłe doskonalenie się i dbałość o jakość merytoryczną pracy. Mając świadomość wyzwań stojących przed współczesną administracją, podję- liśmy wiele działań ukierunkowanych na zdobywanie fachowej wiedzy dostoso- wanej do potrzeb jednostek administracji publicznej. W latach 2007 – 2015 realizowaliśmy projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V, Działanie 5.1, Poddziałanie 5.1.1). Były to projekty krótsze i dłuższe, mniejsze i większe, angażujące jeden bądź kil- ka urzędów, jak i takie, które swym zasięgiem obejmowały dziesiątki instytucji w całym kraju, realizowane przez różne firmy dla różnych typów urzędów. Tworząc niniejszą „Bazę wiedzy”, chcieliśmy podzielić się z Państwem materia- łami, które udało się wypracować w tym czasie. Zachęcamy do zapoznania się z tym usystematyzowanym przewodnikiem po najważniejszych efektach (na- rzędziach, podręcznikach, materiałach warsztatowych, przykładach dobrych praktyk) wypracowanych w ramach projektów. Baza wiedzy składa się z trzech części, z których każda została poświęcona innej tematyce. W pierwszej części staraliśmy się zgromadzić dokumenty, opracowania i mate- riały warsztatowe dotyczące zarządzania urzędem. Część druga zawiera ma- teriały poświęcone obsłudze i komunikacji z klientem. Trzecia i ostatnia część jest zbiorem pozostałych materiałów z licznych szkoleń i warsztatów, które udało się zrealizować przez te wszystkie lata.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDM3ODAz