Table of Contents
1
47
Baza wiedzy POKL
Wstęp
2
CZĘŚĆ I: ZARZĄDZANIE W URZĘDZIE
5
1. Postaw na proces! (procesy w urzędzie)
6
2. Wiedzieć dokąd się zmierza… (…czyli o zarządzaniu przez cele)
9
3. Priorytet: jakość (czyli o zarządzaniu jakością)
11
4. Zarządzanie środowiskowe (EMAS)
14
5. Doceniać kompetencje (czyli o zarządzaniu kompetencjami i o polityce szkoleniowej)
15
6. Narzędzia ułatwiające pracę w komórkach obsługowych (wsparcie komórek ds. kadr i szkoleń, budżetu i finansów, zamówień publicznych)
19
7. Efektywna komunikacja interpersonalna w urzędach (czyli o komunikacji wewnętrznej)
20
8. Budujmy merytoryczne rozwiązania (czyli o potencjale analitycznym w administracji)
22
CZĘŚĆ II: OBSŁUGA KLIENTA
26
1. Profesjonalizm na co dzień (czyli o standardach obsługi klienta)
29
2. Skąd wiedzieć na co zwrócić uwagę? (czyli o badaniach satysfakcji i oczekiwań klientów)
34
3. Jak usprawnić obsługę klienta? (czyli o kartach i katalogach usług)
36
CZĘŚĆ III: PODNOSZENIE KOMPETENCJI
41
1. Człowiek najlepszą inwestycją (czyli o treningu umiejętności osobistych)
42
2. Etyka w praktyce (czyli o polityce antykorupcyjnej)
45
3. Szkolenia informatyczne (czyli MS Office bez tajemnic )
46
4. Szkolenia językowe
47
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDM3ODAz