Baza wiedzy POKL

Wstęp 2
CZĘŚĆ I: ZARZĄDZANIE W URZĘDZIE 5
1. Postaw na proces! (procesy w urzędzie) 6
2. Wiedzieć dokąd się zmierza… (…czyli o zarządzaniu przez cele) 9
3. Priorytet: jakość (czyli o zarządzaniu jakością) 11
4. Zarządzanie środowiskowe (EMAS) 14
5. Doceniać kompetencje (czyli o zarządzaniu kompetencjami i o polityce szkoleniowej) 15
6. Narzędzia ułatwiające pracę w komórkach obsługowych (wsparcie komórek ds. kadr i szkoleń, budżetu i finansów, zamówień publicznych) 19
7. Efektywna komunikacja interpersonalna w urzędach (czyli o komunikacji wewnętrznej) 20
8. Budujmy merytoryczne rozwiązania (czyli o potencjale analitycznym w administracji) 22
CZĘŚĆ II: OBSŁUGA KLIENTA 26
1. Profesjonalizm na co dzień (czyli o standardach obsługi klienta) 29
2. Skąd wiedzieć na co zwrócić uwagę? (czyli o badaniach satysfakcji i oczekiwań klientów) 34
3. Jak usprawnić obsługę klienta? (czyli o kartach i katalogach usług) 36
CZĘŚĆ III: PODNOSZENIE KOMPETENCJI 41
1. Człowiek najlepszą inwestycją (czyli o treningu umiejętności osobistych) 42
2. Etyka w praktyce (czyli o polityce antykorupcyjnej) 45
3. Szkolenia informatyczne (czyli MS Office bez tajemnic ) 46
4. Szkolenia językowe 47

RkJQdWJsaXNoZXIy NDM3ODAz