Baza wiedzy POKL

36 BAZA WIEDZY Jak usprawnić obsługę klienta? (czyli o kartach i katalogach usług) W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM Z KLIENTEM, DUŻYM UŁATWIENIEM SĄ KARTY I KATALOGI USŁUG. KLIENT, KTÓRY CHCE ZAŁATWIĆ SPRAWĘ W URZĘDZIE, STAWIA SOBIE PODSTAWOWE PYTANIA: Czy to na pewno odpowiedni urząd? Czy mogę załatwić wszystko w jednym miejscu? Czy znajdę tutaj wszystkie potrzebne druki? Korzystając z katalogu i kart usług, klient otrzymuje od razu odpowiedzi na te pytania, oszczędza czas swój oraz czas pracowników urzędu. KARTA USŁUGI to dokument opisujący drogę załatwiania sprawy przez klienta (z punktu widzenia klienta) KATALOG USŁUG (zestawienie wszystkich usług świadczonych przez dany urząd)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDM3ODAz